1
Vraag
2
Reacties
Frank82

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abbonement wijzigen

Hi,

 

Ik heb een vraag over een mogelijke upgrade van mijn vriendin haar abbo.

 

Is nu Red met 4Gb maar overweegt unlimited.

Upgraden kan makkelijk via de app, maar als het niet bevalt (of te weinig gebruikt) heb je dan ook de 14 dagen annuleer recht.  (lees; kan hij binnen in die tijd weer terug gezet worden naar het oude abbo?

 

Ik weet dat dat na een maand weer kan.. maar daar vraag ik niet om, mocht het niet bevallen of nodig zijn, scheelt dat gewoon geld.. daarom ook deze vraag

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Frank82
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ontzettend lief dat je dit even voor jouw vriendin navraagt.Terwijl ik dit berichtje aan het typen ben zie ik dat @Energieboy ook reeds een berichtje heeft gestuurd met ontzettend veel informatie. 

Het abonnement van je vriendin betreft een ouder abonnement. Bij een verlenging van je abonnement heb je een zichttermijn van 14 dagen. Bij een migratie van je abonnement is dat niet het geval. Wel kan jouw vriendin altijd haar abonnement verhogen of verlagen via de My Vodafone App, via ons of via de afdeling migratie. 

Wanneer je bij de wijziging over bent gegaan naar de nieuwe abonnementen, dan is het niet mogelijk om uiteindelijk weer terug te gaan naar de oude variant. Deze abonnementen betreffen een ouder portfolio en zijn niet meer te bestellen. Ze zijn dus enkel en alleen beschikbaar voor de klanten die deze nog afnemen. 

Stel dat jouw vriendin haar abonnement verhoogd (en dus over gaat naar het nieuwe portfolio) en achteraf gezien wil verlagen, dan kan dat. Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25,-. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Frank82 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Waarom zoveel moeite doen? Je zegt al een abonnement bij Vodafone te hebben, kijk daar naar de rekeningen van de afgelopen 6 maanden en dan zie je vanzelf of je unlimited nodig hebt, of niet. Mocht dat de afgelopen 6 maanden niet nodig zijn geweest, dan is dat in de toekomst ook niet. Of je moet er zo zeker van zijn dat je echt zoveel boven je abonnement uit komt, bv een Red abonnement met 12,5 GB of een Red Together (die jullie samen kunnen delen, als je samen bij Vodafone een abonnement hebt) met 50GB (alleen, en samen 100GB. 

En dan ook nog, binnen 14 dagen heb je ook nooit al een inzicht of unlimited iets voor je is. Daarvoor zou ik echt een maand gaan aankijken en dan een besluit nemen en dan zit je vast aan het verhogen/verlagen informatie van deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/wijzigen 

Ik weet wel dat je weet dat een maand mogelijk is, maar dat is ook echt een tijd die je nodig hebt om te kijken of het iets is. Heb je meer tegoed dan je op krijgt? Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25. Dat wil zeggen, als je nu Red hebt en je blijft bij Red, dat je geen kosten hebt na een maand om terug te gaan. Uiteraard wel van Red naar Start.

Daarnaast vraag ik me af, als je je abonnement upgrade, dus in de tijd dat je abonnement loopt, gaat verhogen, of die 14 dagen dan geldig is. Wil je daar meer over weten, neem dan contact op met 0800-2266789 (deze mensen kunnen het je uitleggen en direct voor je aanpassen, als nodig is).  

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 842Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Frank82
Een warm welkom hier op de Vodafone Community. 

Ontzettend lief dat je dit even voor jouw vriendin navraagt.Terwijl ik dit berichtje aan het typen ben zie ik dat @Energieboy ook reeds een berichtje heeft gestuurd met ontzettend veel informatie. 

Het abonnement van je vriendin betreft een ouder abonnement. Bij een verlenging van je abonnement heb je een zichttermijn van 14 dagen. Bij een migratie van je abonnement is dat niet het geval. Wel kan jouw vriendin altijd haar abonnement verhogen of verlagen via de My Vodafone App, via ons of via de afdeling migratie. 

Wanneer je bij de wijziging over bent gegaan naar de nieuwe abonnementen, dan is het niet mogelijk om uiteindelijk weer terug te gaan naar de oude variant. Deze abonnementen betreffen een ouder portfolio en zijn niet meer te bestellen. Ze zijn dus enkel en alleen beschikbaar voor de klanten die deze nog afnemen. 

Stel dat jouw vriendin haar abonnement verhoogd (en dus over gaat naar het nieuwe portfolio) en achteraf gezien wil verlagen, dan kan dat. Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig € 25,-. Meer informatie hierover vind je op deze pagina.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic