1
Vraag
2
Reacties
jeehaa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abbonement verlengen naar Red Together - familielid met prepaid nummer toevoegen

Goedemiddag!

 

Ik probeer mijn abonnement te verlengen en om te zetten naar een Red Together abonnement. Hierbij wil ik graag mijn vriendin toevoegen aan als groepslid, alleen heeft zij op dit moment nog een Vodafone prepaid nummer welke we willen overzetten naar het abonnement. Wat is nu de werkvolgorde voor haar om dit voor elkaar te krijgen? Kan ik gewoon de verlenging met R.T. aanvragen en gelijk haar prepaid nummer toevoegen als familielid of moet er voor haar eerst nog iets anders omgezet worden?

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privebericht gestuurd met de uitleg over het abonnement en aanvraag. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag @jeehaa!

Bekijk in context

3 Reacties 3
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @jeehaa,
Welkom op de community. Leuk om te lezen dat jullie gebruik willen maken van het Red Together abonnement. Ik leg je graag meer uit over het Red Together abonnement. Om gebruik te maken van het Red Together abonnement met meerdere personen, is het van belang dat alle mobiele nummers op hetzelfde klantnummer staan. Omdat jouw vriendin prepaid heeft, gaat het iets anders er aan toe dan de normale werkwijze. Als eerste dien je voor jouw nummer het Red Together abonnement aan te vragen. Zodra dat gelukt is, kun je via hier of via de klantenservice een Red Together extra aanvragen met nummerbehoud. Hierdoor wordt het nummer van je vriendin overgezet naar jouw klantnummer. Zodra op beide nummers het correcte abonnement staat, dienen de nummers via My Vodafone gekoppeld te worden. Hierdoor kunnen jullie beide gebruik maken van de groepsbundel :). Is het inmiddels gelukt om jouw nummer te verlengen?

Daarna kunnen we voor jouw vriendin het Red Together Extra abonnement aanvragen. Ik help je hier graag mee verder! 
Het Red Together Extra abonnement kost €17,50 per maand (op basis van 2 jaar). Mochten jullie ook Ziggo hebben en aan de voorwaarden voldoen, dan krijg je nog eens €2,50 per maand korting op het abonnement. Hierdoor kom je uit op €15,00 per maand. 
Om dit aan te vragen voor je, heb ik nog wat extra informatie nodig. Kun je mij een privebericht sturen via hier? Je kunt hier bovenaan klikken op een nieuw bericht. Vervolgens voeg je mij toe als ontvanger. In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Jouw voor- en achternaam
-  Adres en postcode
- Geboortedatum
- Mobiel nummer (van je vriendin) 
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 

- E-mailadres voor de bevestiging

 

Voordat ik het aanvraag voor je, hoor ik graag of je akkoord gaat met de algemene voorwaarden: vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/tarieven-en-voorwaarden.shtml
 

Ik hoor graag van je! 

 

jeehaa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Steven,

 

Hartelijk dank voor je uitgebreide antwoord. Ik heb je zojuist een privebericht gestuurd met daarin de gevraagde gegevens.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik heb je een privebericht gestuurd met de uitleg over het abonnement en aanvraag. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag @jeehaa!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic