Hoi @Danny83
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Oh jee, een WTF momentje hoef je niet te hebben hoor. Nee joh, daar zijn mensen voor om dit voor je op te lossen dus dat momentje mag je snel weer vergeten. Het is een 'dit gaat Vodafone oplossen' momentje 😉😂🤣. Er zijn meerdere mensen die dit probleem hebben gemeld hier op de community en bij deze mensen heeft Vodafone dit netjes opgelost en krijgen de mensen, bij wie het in rekening is gebracht, gewoon terug. Het klopt dat er op de Ziggo site, bij abonnementen aanvraag van Vodafone, staat dat je geen aansluitkosten hebt. Dus ik ga er vanuit dat ze dit ook bij jou zullen oplossen. Nou, dat klinkt toch beter dan toen je het WTF momentje had 😜.
En dan je tweede vraag, daar kan iemand van Vodafone je ook mee helpen. Het kan zijn dat je rekening even iets anders uit komt te zien omdat er dan berekeningen gedaan moeten worden, bij je eerst volgende factuur, maar daarna gaat het goed komen. Het is goed dat je je gegevens al hebt achtergelaten, dan kunnen ze bij Vodafone direct aan de slag en het voor je regelen. Wel even rekening mee houden dat dit pas maandag opgepakt zal worden door Vodafone want in het weekend is er niemand aanwezig. Maar ook dit gaat goed komen.
Ik wens je alvast een fijn weekend en veel plezier met je abonnement bij Vodafone.