1
Vraag
2
Reacties
Danny83

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Aanslutikosten op eerste factuur.

Beste medewerkers van Vodafone, ik heb twee vragen;

 

1)  Ik heb op 28 juni een nieuw abonnement aangevraagd als Ziggo klant, en kreeg de melding dat er géén aansluitkosten gerekend zouden worden (ik geloof dat het een tijdelijke actie betrof).
Tot nu toe leek alles in orde, maar nu zie ik op de eerste factuur ineens een niet nader gespecificeerd bedrag van 25 euro verschijnen...
Dus toch aansluitkosten?
Aardig WTF momentje, en geen goed begin van een nieuw abonnement... ik hoop dat dit een foutje is en geregeld kan worden.

2) Het maandbedrag zou afgeschreven worden op 18 juli (en ik neem aan dat dit elke maand rond die datum zou zijn); zou dit verplaatst kunnen worden naar de 22ste?
Dat geeft net iets meer ruimte in de financien.

M'n postcode, huisnummer e.d. staan al in m'n profiel, mochten jullie meer info nodig hebben dan hoor ik het graag.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens! Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt en zie dat er aansluitkosten zijn berekend. Op de orderbevestiging zie ik de kosten voor het aansluiten niet voorbij komen. Ik heb dan ook gelijk de kosten voor het aansluiten gecrediteerd. Je ziet in My Vodafone onder het kopje "rekeningen" een creditnota staan van €25,00. De creditnota zal verrekend worden met de komende incasso. Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Daar heb ik helemaal overheen gelezen @Danny83. Sorry! Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Dit heb ik gelijk aangevraagd. De volgende factuur zal nog plaats vinden op de oude incasso datum. De incasso van de factuur daarna zal rond de 22e plaats vinden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag! 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Danny83 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Oh jee, een WTF momentje hoef je niet te hebben hoor. Nee joh, daar zijn mensen voor om dit voor je op te lossen dus dat momentje mag je snel weer vergeten. Het is een 'dit gaat Vodafone oplossen' momentje 😉😂🤣. Er zijn meerdere mensen die dit probleem hebben gemeld hier op de community en bij deze mensen heeft Vodafone dit netjes opgelost en krijgen de mensen, bij wie het in rekening is gebracht, gewoon terug. Het klopt dat er op de Ziggo site, bij abonnementen aanvraag van Vodafone, staat dat je geen aansluitkosten hebt. Dus ik ga er vanuit dat ze dit ook bij jou zullen oplossen. Nou, dat klinkt toch beter dan toen je het WTF momentje had 😜.

En dan je tweede vraag, daar kan iemand van Vodafone je ook mee helpen. Het kan zijn dat je rekening even iets anders uit komt te zien omdat er dan berekeningen gedaan moeten worden, bij je eerst volgende factuur, maar daarna gaat het goed komen. Het is goed dat je je gegevens al hebt achtergelaten, dan kunnen ze bij Vodafone direct aan de slag en het voor je regelen. Wel even rekening mee houden dat dit pas maandag opgepakt zal worden door Vodafone want in het weekend is er niemand aanwezig. Maar ook dit gaat goed komen.

Ik wens je alvast een fijn weekend en veel plezier met je abonnement bij Vodafone.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Danny83,
Welkom op de community van Vodafone. Ik kan me voorstellen dat dit een verkeerde indruk achter laat. Namens VodafoneZiggo mijn excuses hiervoor. De aansluitkosten hadden niet berekend mogen worden. Ik help je graag hiermee verder. Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Mobiel nummer

Ik hoor graag van je! 
 

Danny83
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

DM is intussen verstuurd, nu afwachten.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel voor de gegevens! Ik heb gelijk het systeem erbij gepakt en zie dat er aansluitkosten zijn berekend. Op de orderbevestiging zie ik de kosten voor het aansluiten niet voorbij komen. Ik heb dan ook gelijk de kosten voor het aansluiten gecrediteerd. Je ziet in My Vodafone onder het kopje "rekeningen" een creditnota staan van €25,00. De creditnota zal verrekend worden met de komende incasso. Namens VodafoneZiggo mijn excuses voor het ongemak! Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Danny83
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ok, de creditnota zie ik er intussen bij staan Steven, dus dat is netjes geregeld 👍
Maarrrr... op mijn tweede vraag in de openingspost heb je geen antwoord gegeven; kan die incassodatum verschoven worden naar een later moment, liefst rond/na de 22ste?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Daar heb ik helemaal overheen gelezen @Danny83. Sorry! Het is zeker mogelijk om de incassodatum aan te passen. Dit heb ik gelijk aangevraagd. De volgende factuur zal nog plaats vinden op de oude incasso datum. De incasso van de factuur daarna zal rond de 22e plaats vinden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het natuurlijk graag! 

Danny83
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nice, dan markeer ik deze als opgelost, dank voor de inspanning 👍

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan! 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic