Hoi @almodovaris
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het klopt dat deze in rekening zijn gebracht en het klopt ook dat dit niet had mogen gebeuren. Ik kan dit niet voor je in onderzoek nemen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis je een privé bericht sturen via hier! Je kan op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven.
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt
Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst.