1
Vraag
2
Reacties
almodovaris

Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Aansluitkosten 25 Euro

Op mijn eerste factuur staat aansluitkosten abonnement 25 Euro. Dit klopt niet. In de aanbieding voor Ziggo klanten staat dat de aansluitkosten bedragen 0 (nul, nihil) Euro.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @almodovaris

Wanneer er onverwachte kosten op de factuur staan, dan kan ik mij voorstellen dat deze eerste factuur rauw op je dak valt! Een kort maar krachtig antwoord. Je hebt helemaal gelijk. Deze kosten hadden niet in rekening gebracht mogen worden in jouw geval. Ik heb de eenmalige aansluitkosten van € 25,- dan ook voor je vergoed! 🙂 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt helemaal 🙂 @almodovaris. Er zijn 3 creditering aangemaakt. 1 creditering van €25,00 (17-11) en 2 creditering op 29-10 1x €12,06 en 1x €7,50. Hierdoor heeft er geen incasso plaats gevonden. De 2 crediteringen van 29-10 hebben te maken met het prepaid tegoed wat nog op het nummer stond. Dit hebben we overgeheveld naar je abonnement. De rekening was €37,06. Deze is dus afbetaald en er gaat nog een klein gedeelte mee naar de volgende rekening 🙂 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @almodovaris 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het klopt dat deze in rekening zijn gebracht en het klopt ook dat dit niet had mogen gebeuren. Ik kan dit niet voor je in onderzoek nemen, ik werk namelijk niet voor Vodafone. Maar gelukkig is Steven er wel, hij is werkzaam bij Vodafone en @Louis je een privé bericht sturen via hier! Je kan op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven.


In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Deze gegevens zijn privé en worden dan ook privé aan Steven toegezonden, verder ziet niemand deze gegevens. Maar dan wel privé aan hem toezenden via deze link! Let op, in het weekend is hij niet aanwezig, vanaf maandag zal hij je helpen! Een fijn weekend alvast gewenst.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @almodovaris

Wanneer er onverwachte kosten op de factuur staan, dan kan ik mij voorstellen dat deze eerste factuur rauw op je dak valt! Een kort maar krachtig antwoord. Je hebt helemaal gelijk. Deze kosten hadden niet in rekening gebracht mogen worden in jouw geval. Ik heb de eenmalige aansluitkosten van € 25,- dan ook voor je vergoed! 🙂 

almodovaris
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Factuurdatum is 16 november en incasso datum is 21 november. Er is niets geïncasseerd door Vodafone. Ook niet vermeld bij mislukte betalingen. Naam is correct. Rekeningnummer is correct.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dat klopt helemaal 🙂 @almodovaris. Er zijn 3 creditering aangemaakt. 1 creditering van €25,00 (17-11) en 2 creditering op 29-10 1x €12,06 en 1x €7,50. Hierdoor heeft er geen incasso plaats gevonden. De 2 crediteringen van 29-10 hebben te maken met het prepaid tegoed wat nog op het nummer stond. Dit hebben we overgeheveld naar je abonnement. De rekening was €37,06. Deze is dus afbetaald en er gaat nog een klein gedeelte mee naar de volgende rekening 🙂 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic