1
Vraag
2
Reacties
Myszek

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Aanpassing AV per 01-07-2022

Hoi, gisteren kreeg ik een SMS dat de Algemene Voorwaarden per 1 juli a.s. worden aangepast. Het is mij niet duidelijk welke wijzigingen er worden doorgevoerd, waar vind ik dat terug?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

Hey goedemiddag @Myszek en welkom hier op de Ziggo Commnity 🙂

Het klopt dat de voorwaarden veranderen per 1 juli 2022 onderstaand vind je de wijzigingen.

We vermelden dat bij roaming binnen de Europese Unie:

  • De kwaliteit van de dienstverlening in een ander land kan verschillen van Nederland.
  • Bepaalde diensten zoals VoWifi en doorschakelingen niet beschikbaar zijn.
  • De netwerkdekking in het buitenland kan minder goed zijn dan in Nederland.

 

  • We vermelden dat gebruik van non-terrestrische (Maritieme en sateliet) netwerken hoge kosten met zich mee kan brengen en hoe deze te voorkomen.
  • We informeren klanten over toegang tot hulpdiensten in Nederland.
  • We vermelden dat voor sommige diensten zoals servicenummers hogere tarieven gelden.
     

Daarnaast is het toeslagtarief verlaagd en in geval van overmacht kunnen wij op verzoek van de klant de toepasselijke vergoeding voor redelijk gebruik met een passende periode verlengen.

Alle info is ook online beschikbaar: 
Gebruik in het buitenland particulier
Gebruik in het buitenland zakelijk
Tarieven en voorwaarden
Redelijk gebruik in de EU 
 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Myszek 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Weet je zeker dat het een sms van Vodafone was en niet een fake sms? Ik zelf heb hem nog niet ontvangen, misschien dat ik hem nog binnen krijg. Kan me haast niet voorstellen dat niet voor iedereen die algemene voorwaarden dan aangepast worden. Laten we even wachten op iemand van Vodafone, die kan ons vast verder uit de brand helpen 😉

Myszek
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ja, ziet er legitiem uit. Het bericht staat in dezelfde thread als factuurmeldingen en verificatiecodes van Vodafone support. Dit is het bericht:

 

Per 1 juli wordt de nieuwe roaming wetgeving binnen de EU actief. Hierdoor passen wij onze algemene voorwaarden met betrekking tot kwaliteit van dienstverlening bij roaming (Quality of Service) aan.

Ga voor meer informatie naar vodafone.nl/buitenland en vodafone.nl/voorwaarden

 

Let wel, ik heb een zakelijk abonnement!

 

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Zakelijk veranderd wel de hele topic.
Eigenlijk is dit een particulieren community, ik weer niet of ze hier ook antwoord op hebben. Je kan even wachten op iemand van Vodafone of anders contact opnemen met de zakelijke klantenservice

Mariska
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 4Oplossingen
  • 7Likes

Hey goedemiddag @Myszek en welkom hier op de Ziggo Commnity 🙂

Het klopt dat de voorwaarden veranderen per 1 juli 2022 onderstaand vind je de wijzigingen.

We vermelden dat bij roaming binnen de Europese Unie:

  • De kwaliteit van de dienstverlening in een ander land kan verschillen van Nederland.
  • Bepaalde diensten zoals VoWifi en doorschakelingen niet beschikbaar zijn.
  • De netwerkdekking in het buitenland kan minder goed zijn dan in Nederland.

 

  • We vermelden dat gebruik van non-terrestrische (Maritieme en sateliet) netwerken hoge kosten met zich mee kan brengen en hoe deze te voorkomen.
  • We informeren klanten over toegang tot hulpdiensten in Nederland.
  • We vermelden dat voor sommige diensten zoals servicenummers hogere tarieven gelden.
     

Daarnaast is het toeslagtarief verlaagd en in geval van overmacht kunnen wij op verzoek van de klant de toepasselijke vergoeding voor redelijk gebruik met een passende periode verlengen.

Alle info is ook online beschikbaar: 
Gebruik in het buitenland particulier
Gebruik in het buitenland zakelijk
Tarieven en voorwaarden
Redelijk gebruik in de EU 
 

Myszek
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank aan iedereen voor de reacties, fijn weekend!!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic