Ik wil het e-mail adres van de gemachtigde persoon aanpassen, of een gemachtigde persoon verwijderen (vanwege het verkeerde e-mailadres) hoe doe je dat?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik wil het e-mail adres van de gemachtigde persoon aanpassen, of een gemachtigde persoon verwijderen (vanwege het verkeerde e-mailadres) Dat was mijn vraag.
Het is al opgelost door mijzelf: ik heb ingelogd als hoofdbeheerder een 2e gemachtigd account aangemaakt met het juiste e-mail adres en vervolgens de beide schuifjes voor het eerste account uitgezet. Dan wordt er gevraagd of je het (1e) account wilt verwijderen. En dat wilde ik. Nu heb ik een 2e account met een goed e-mail adres en het fout is verwijderd. Tuurlijk is het foute adres mijn eigen fout. Maar een verwijderen knopje was gebruiksvriendelijker geweest.
Dit kan gedaan worden door een Medewerker van Vodafone.
Deze zijn er van Maandag tot vrijdag en pakken dan het topic op.
Vermeld graag postcode en huisnummer in je Vodafone community profiel Deze zijn niet openbaar te zien, dan kan een Vodafone Community Medewerker gelijk de juiste gegevens erbij pakken en je sneller helpen als ze het topic benaderen
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.vodafone.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Anders kan je nog altijd via de Vodafone Medewerkers van de klantenservice benaderen die zijn vaker iets sneller als de Community als het te lang duurt. Maar zet het te wijzigen e-mail anders tussen haakjes achter je postcode of huisnummer.
Hi @m.boon17, welkom hier!
Het is zeker mogelijk om jouw e-mailadres aan te passen. Dit kun je gemakkelijk zelf regelen via My Vodafone, maar ook ik kan deze aanpassing voor je in orde maken. Vul hiervoor jouw Community profiel aan op deze pagina met alle gegevens. Wil je onder 'persoonlijke informatie' het juiste e-mailadres vermelden? Als je mij vervolgens een seintje geeft dat dit is gedaan, dan ga ik voor je aan de slag.
Ik wil het e-mail adres van de gemachtigde persoon aanpassen, of een gemachtigde persoon verwijderen (vanwege het verkeerde e-mailadres) Dat was mijn vraag.
Het is al opgelost door mijzelf: ik heb ingelogd als hoofdbeheerder een 2e gemachtigd account aangemaakt met het juiste e-mail adres en vervolgens de beide schuifjes voor het eerste account uitgezet. Dan wordt er gevraagd of je het (1e) account wilt verwijderen. En dat wilde ik. Nu heb ik een 2e account met een goed e-mail adres en het fout is verwijderd. Tuurlijk is het foute adres mijn eigen fout. Maar een verwijderen knopje was gebruiksvriendelijker geweest.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.