1
Vraag
2
Reacties
andriesb435

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

7 dagen Unlimited 4G bundel activeren werkt niet

Ik heb een prepaid simkaart waar ik zojuist beltegoed heb opgezet. Ik wil voor de komende 7 dagen een bundel activeren voor unlimited 4G. Echter werkt dit niet en krijg ik de volgende foutmelding: Helaas, je kunt de Unlimited 1 week nu niet aanzetten. Meer weten? Bel ons even op 1200 om een adviseur te spreken.

 

Iemand suggestiers?

 

@Louis ik zie op het forum dat je wat vaker deze problemen voor andere klanten hebt opgelost. Zou je mij wellicht ook kunnen helpen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @andriesb435 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, Steven is niet meer werkzaam bij Vodafone. Hij kan je niet meer helpen om met je mee te kijken. Ik denk dat je het best kan doen wat er in het bericht staat. Contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en die mensen kunnen met je mee kijken. Bel met 1200 en de medewerkers kijken met je mee en kunnen je direct antwoord geven en je verder helpen. 

Als je hier wacht op iemand van Vodafone dan zal die pas maandag reageren. Wat ook niet handig is, lijkt me. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @andriesb435 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als eerst, Steven is niet meer werkzaam bij Vodafone. Hij kan je niet meer helpen om met je mee te kijken. Ik denk dat je het best kan doen wat er in het bericht staat. Contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en die mensen kunnen met je mee kijken. Bel met 1200 en de medewerkers kijken met je mee en kunnen je direct antwoord geven en je verder helpen. 

Als je hier wacht op iemand van Vodafone dan zal die pas maandag reageren. Wat ook niet handig is, lijkt me. 

andriesb435
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Super, dank voor je antwoord! Inmiddels werkt het weer. Dank voor het meedenken

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic