1
Vraag
2
Reacties
RoscoPColtrui

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

5gb bij start M

Wilde abbo start M verlengen en vroeg om leuke aanbieding. Nu kreeg ik te horen je krijgt 1GB extra voor.zwlfde bedrag.

Dag erop gaf ik aan dat dit akkoord was, kreeg ik ineens de mededeling, dat kan niet want hoort niet bij abbo. Nu weet ik van iemand die het wel gehad heeft. En kan dat ook bewijzen adhv foto's 

Nu is het verhaal terug naar diegene die het toegezegd heeft, maar de kans is klein...

Iemand hier ervaring mee ?? Eerst toezeggen en dan terugdraaien ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RoscoPColtrui 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het gaat er niet om of iemand anders ook zo'n ervaring heeft, maar meer hoe dit op te lossen!
Ik weet niet welke aanbiedingen Vodafone doet naar z'n klanten, dat is namelijk erg verschillend. Bij de een doen ze de ene aanbieding en bij een ander weer iets anders. Dus vergelijken met iemand anders is echt niet te doen. Aanbiedingen staan in je My Vodafone of kan je vragen bij de klantenservice van Vodafone, die kunnen dan met je mee kijken of er een speciale aanbieding, die op jou is gericht, aan te bieden is. Zou daarom gewoon even terug bellen met de klantenservice en hierover nog eens informeren. Let op, als je een abonnement al bent aangegaan dan moet je deze wel binnen 7 dagen opzeggen en/of met iemand hebben gesproken om het aan te laten passen. Anders zit je aan het contract vast!

Er zijn mensen van Vodafone hier online aanwezig, die zouden kunnen kijken wat er afgesproken is, maar verdere afhandeling moet toch per telefoon gebeuren.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @RoscoPColtrui 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het gaat er niet om of iemand anders ook zo'n ervaring heeft, maar meer hoe dit op te lossen!
Ik weet niet welke aanbiedingen Vodafone doet naar z'n klanten, dat is namelijk erg verschillend. Bij de een doen ze de ene aanbieding en bij een ander weer iets anders. Dus vergelijken met iemand anders is echt niet te doen. Aanbiedingen staan in je My Vodafone of kan je vragen bij de klantenservice van Vodafone, die kunnen dan met je mee kijken of er een speciale aanbieding, die op jou is gericht, aan te bieden is. Zou daarom gewoon even terug bellen met de klantenservice en hierover nog eens informeren. Let op, als je een abonnement al bent aangegaan dan moet je deze wel binnen 7 dagen opzeggen en/of met iemand hebben gesproken om het aan te laten passen. Anders zit je aan het contract vast!

Er zijn mensen van Vodafone hier online aanwezig, die zouden kunnen kijken wat er afgesproken is, maar verdere afhandeling moet toch per telefoon gebeuren.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic