fmeijering
Ontdekker
  • 1Reacties
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

4g met prepaid werkt niet

Ik heb een prepaid simkaart, en probeerde vanochtend een dagbundel aan te zetten door naar 4000 te SMS'en. Ik kreeg hierbij de melding 'Helaas, je kunt de 10GB dagbundel nu niet aanzetten.' Vervolgens probeer ik via my vodafone de bundel aan te zetten, en op de internet pagina kreeg ik de melding dat dit was gelukt. Ik probeerde nu de bundel te gebruiken, maar ik kan uberhaupt geen mobiele data meer gebruiken. Ik probeer hierna nog eens een SMS naar 4000 te sturen om de status van de bundel te checken, maar krijg nu ineens de melding  'Je hebt niet voldoende data-tegoed.' Maar ik heb nog €16,- dus dat klopt niet. Gewoon een SMS naar een willekeurig ander nummer sturen werkt wel.

Ik heb geen idee of het niet kunnen gebruiken van mobiele data en het feit dat ik 4000 niet meer kan SMS'en aan elkaar gerelateerd is. Ik weet nu niet wat ik moet doen, ik weet ook niet of de dagbundel nog aan staat en ik kijk er niet naar uit om straks onverwachte kosten van de dagbundel te hebben.

Hoe los ik dit op? Het liefst heb ik dat alle extra bundels zouden worden uitgezet en ik weer terug ben op mijn normale prepaid tarief.

Bedankt.

0 Reacties 0

Uitgelicht topic