Hi @RoyT
Een warm welkom hier op de Vodafone Community
Met het Red Unlimited abonnement start je elke dag met 10 GB. Zodra je hier doorheen bent activeren wij automatisch opnieuw 2 GB. Heb je meer data nodig, dan kun je onbeperkt steeds 2 GB extra activeren via My Vodafone of door GB aanvullen te sms'en naar 4000.
Het activeren van de extra data ging bij jou helaas niet van een leien dakje. Na het versturen van de SMS kan er soms even wat verwerkingstijd overheen gaan. Wat betreft het activeren via My Vodafone. Loop je er zowel via de app als via de browser tegenaan dat het niet lukt om dit te activeren met de beperkte snelheid? Want dit is natuurlijk heel onhandig, aangezien je dit natuurlijk via je mobiel wilt doen en je niet altijd een ander apparaat of verbinding tot je beschikking hebt. Ook al die extra handelingen die uitvoert zouden niet nodig moeten zijn.
Als dit probleem continu aan de orde is, dan zou mijn advies zijn om toch even opnieuw contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan een onderzoek voor je aanmaken voor onze technische dienst wat betreft het niet kunnen opwaarderen van de extra data. Die mogelijkheid heb ik helaas hier niet 😞