1
Vraag
2
Reageer en help mee
RoyT

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

2GB aanvullen onmogelijk

Als me dagtegoed op is, is het onmogelijk om een aanvullen te activeren. My Vodafone laadt niet op die 64kbps en als GB aanvullen sms krijg ik terug dat de aanvraag momenteel niet verwerkt kan worden. Na 8x sms’en heb je eindelijk bericht dat je dagtegoed is aangevuld. Maar dan ben je er nog niet dan moet ik vliegtuig modus aan en uit zetten en hopen dat het dan werkt, werkt het dan nog niet dan moet ik me hele telefoon opnieuw opstarten en dan heb eindelijk weer een half uurtje normaal internet. Dan is die 2GB op en herhaalt het bovenstaande zich. Ik heb hier meerdere keren contact overgehad met de klantenservice waarvan ik dit topic aan moest maken. 

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3025Posts
  • 875Oplossingen
  • 1030Likes

Hi @RoyT
Een warm welkom hier op de Vodafone Community

Met het Red Unlimited abonnement start je elke dag met 10 GB. Zodra je hier doorheen bent activeren wij automatisch opnieuw 2 GB. Heb je meer data nodig, dan kun je onbeperkt steeds 2 GB extra activeren via My Vodafone of door GB aanvullen te sms'en naar 4000.
 

Het activeren van de extra data ging bij jou helaas niet van een leien dakje. Na het versturen van de SMS kan er soms even wat verwerkingstijd overheen gaan. Wat betreft het activeren via My Vodafone. Loop je er zowel via de app als via de browser tegenaan dat het niet lukt om dit te activeren met de beperkte snelheid? Want dit is natuurlijk heel onhandig, aangezien je dit natuurlijk via je mobiel wilt doen en je niet altijd een ander apparaat of verbinding tot je beschikking hebt. Ook al die extra handelingen die uitvoert zouden niet nodig moeten zijn. 

Als dit probleem continu aan de orde is, dan zou mijn advies zijn om toch even opnieuw contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan een onderzoek voor je aanmaken voor onze technische dienst wat betreft het niet kunnen opwaarderen van de extra data. Die mogelijkheid heb ik helaas hier niet 😞

Honneponneke

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dit bericht is van september (welk jaar?), het is nu feb 2023 .. en ik blijf tegen hetzelfde aanlopen. Unlimited is het kennelijk niet, want sms werkt niet, de app krijg je niet de mogelijkheid en ook gewoon via een laptop - browser - wifi kan ik in my Vodafone geen optie vinden. Ik vind dit echt ongelooflijk raar, naar en vervelend. Kan dat nou echt niet anders?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic