1
Vraag
2
Reacties
Paul 1974

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

25 jaar klant - geen recht op aanbieding!

Lees meer
Als trouwe zakelijke klant (25 jaar abonnement bij Vodafone) belde ik een half jaar geleden om mijn abonnement te verlengen. Mijn iPhone X was nog goed dus enkel abonnement verlengd zonder toestel. Was geen punt om later nog te kiezen voor een toestel. Mijn toestel hapert nu wat bij het laden dus tijd voor een nieuwe. Had me al wat verdiept en Geïnteresseerd in een iphone pro blue 256 gb.  Zojuist gebeld met Fleur van de commerciële afdeling. U kunt wel verlengen maar geen gebruik maken vd aanbieding. Ik betaal dus 33 per maand en iemand die vandaag start 23 per maand. Dus de 25 jaar lidmaatschap is niets waard. Geen enkel begrip voor de situatie. Hoop dat er iemand is die een klant wil behouden. Blijf echt graag bij Vodafone, maar op deze manier zoek ik toch echt verder. Hopelijk is er iemand bij Vodafone die klantgericht is en dit op zijn/haar fatsoen trekt. Hoor er graag van. Grt. Paul
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Vodafone Next is altijd mogelijk, niet alleen voor nieuwe klanten. Wat er in het verleden is gebeurd is natuurlijk vervelend maar voor Next kan je, als het goed is, gewoon in aanmerking komen. Het klopt dat er geen zakelijke community is, daar is een speciale afdeling voor en die kunnen de zakelijke klanten goed informeren. Of je moet een normaal abonnement hebben, dat kan als zzp’er ook natuurlijk. Voor nu is het lastig want hier op de community komt er dinsdag weer iemand online. Ik zou toch nog eens proberen te bellen. 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt om Vodafone Next aan te vragen @Paul 1974?  Om gebruik te maken van Vodafone Next, mag de contactpersoon bellen met 1201 (optie Vodafone Next) of langs een van onze winkels gaan. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Paul 1974 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Beetje lastig lezen zoals je het hebt geschreven, maar heb het wel gelezen. Begrijpelijk dat je hier een vraag over hebt maar dit is een particuliere community en zakelijke vragen kunnen hier niet beantwoord worden. Hiervoor moet je contact opnemen met de zakelijke klantenservice van Vodafone. Die mensen moeten je kunnen helpen met je vraag. 

Daarnaast, als ik mij niet vergis, bestaat Vodafone Next ook voor zakelijke klanten. Dat wil zeggen dat je een nieuw abonnement kan afsluiten met een nieuw toestel voor de aanbieding die Vodafone nu heeft. Ook deze informatie kan de zakelijke klantenservice van Vodafone je geven. Ook de moderatoren zullen je doorsturen naar de zakelijke kant van Vodafone. 

Paul 1974
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi energieboy. Dank voor je reactie. Probleem is ook dat er geen zakelijke community is. Ben een ZZP’er, zoals er vele zijn en krijg geen luisterend oor bij Vodafone. Helaas is het niet mogelijk, zoals je schrijft, om gebruik te maken van Vodafone Next. Dat is alleen voor nieuwe zakelijke klanten of particulieren. En net dat onderdeel is in mijn optiek niet terecht. Zeker aangezien ik bij mijn vorige verlenging verkeerd ben voorgelicht. Zou geen punt zijn om tussentijds een toestel bij te nemen. Kan dus wel maar betaal dan 33% meer dan als ik nu af zou sluiten. En dat is na 25 jaar klant meer dan zuur en niet acceptabel. Hopelijk komt de oplossing hier, anders rest mij niets anders dan vodafone te verlaten…. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Vodafone Next is altijd mogelijk, niet alleen voor nieuwe klanten. Wat er in het verleden is gebeurd is natuurlijk vervelend maar voor Next kan je, als het goed is, gewoon in aanmerking komen. Het klopt dat er geen zakelijke community is, daar is een speciale afdeling voor en die kunnen de zakelijke klanten goed informeren. Of je moet een normaal abonnement hebben, dat kan als zzp’er ook natuurlijk. Voor nu is het lastig want hier op de community komt er dinsdag weer iemand online. Ik zou toch nog eens proberen te bellen. 

Paul 1974
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi. Zal je advies ter harte nemen en morgen nogmaals bellen. Maar Fleur van zakelijk was vrij stellig. Hopelijk was ze niet correct geïnformeerd. Zal je morgen nader berichten en alvast dank voor het meedenken. Grtz. Paul

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Is het inmiddels gelukt om Vodafone Next aan te vragen @Paul 1974?  Om gebruik te maken van Vodafone Next, mag de contactpersoon bellen met 1201 (optie Vodafone Next) of langs een van onze winkels gaan. 

Paul 1974
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Steven, Zojuist gebeld met 1201 en alles is geregeld. Had er dus klaarblijkelijk meer mee te maken dat de medewerkster die ik aan de lijn had onvoldoende geinformeerd was. Zojuist goed geholpen en alles is rond. Had inderdaad gewoon recht op Next. Mijn klaagzang 😉 kan dus gesloten worden. Grtz. Paul

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Super om te horen @Paul 1974 🙂 Alvast heel veel plezier met je nieuwe abonnement en toestel 🙂 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic