1
Vraag
2
Reageer en help mee
Woltjes

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

2 dezelfde abonnementen die ineens veranderd zijn

Ik heb al jaren 2 dezelfde abonnementen met 2 opeenvolgende nummers. Ik heb de laatste keer niet verlengd maar het abonnement gewoon door laten lopen omdat ik anders duurder uitkwam. Volgens de Vodafone site kan dit ook gewoon en dan houd je alles wat je daarvoor ook had. Nu heb ik ineens 2 abo's  met verschillende data. Ik heb erachteraan gebeld maar men kan mij niet helpen ( alleen als ik zou verlengen ) Geen idee wat ik daar nu weer mee aan moet.

 

** Screenshot aangepast door moderator (Mark) **

Telefoonnummers uit afbeelding verwijderd. Wees voorzichtig met je privacy, deel geen persoonlijke gegevens in een openbaar bericht.

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Woltjes 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Even ter info: dit is een open community en door iedereen te lezen. Nu kunnen mensen je plaatjes openen en je nummers lezen, dat zal niet de bedoeling zijn. Omdat het al langer dan 1 uur is geleden kan je het zelf niet meer verwijdere. Ik zal daarom vragen aan Vodafone je bericht aan te passen maar ik denk dat dit pas morgenochtend gebeurd. Let daar een volgende keer op ?

Wat er aan de hand is kan ik niet voor je bekijken want ik werk niet bij Vodafone. Morgen zijn er weer mensen van Vodafone aanwezig die met je mee kunnen kijken. Ik hoop dat ze dan ook kunnen uitleggen wat er aan de hand is. 

Ik snap alleen de data niet, als je toch twee verschillende abonnementen hebt, dan heb je toch ook twee verschillende data bundels? Normaal gezien lopen je abonnementen stilzwijgend door en blijven de meeste aanbiedingen aan je abonnement hangen. Er zijn ook kortingen die kunnen wegvallen, maar dat moet dan in het contract hebben gestaan. Overigens mag ik er vanuit gaan dat je geen zakelijk abonnement hebt, anders moet je contact opnemen met de zakelijke klantenservice van Vodafone. 

Woltjes
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo, ik heb 2 exact dezelfde abonnementen met opeenvolgende nummers en zelfs 2 dezelfde telefoons. Dit is al ,ik denk 10 jaar zo. En wat betreft de kortingen ... zelfs dat stond op de site dat dat ook gewoon hetzelfde bleef. Maar nu heb ik dus dat 1 abonnement meer data heeft dan de ander en dat zou niet te veranderen zijn. Behalve als ik zou gaan verlengen .

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @Woltjes. Welkom hier!

 

Ik snap dat je vreemd opkijkt wanneer je abonnement zomaar ineens verandert. 

Je geeft aan dat je altijd 2 exact dezelfde abonnementen had en dat ze nu niet meer hetzelfde zijn. Is er dan 1 wel nog altijd hetzelfde als het was? En is er dus 1 zomaar aangepast, of zijn ze beide anders dan ze waren? 

Wil je me in een privébericht je postcode, huisnummer, de telefoonnummers waar het om gaat en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer sturen? Dan ga ik voor je kijken wat hier aan de hand is. 

Woltjes
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,  hoe stuur ik een privé bericht?

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Je kan @Lycke een privé bericht sturen via hier! Je kunt op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je haar toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. 

In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:

- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer 
- E-mailadres waarmee een account is aangemaakt

Woltjes
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Moet ik daar gewoon Lycke  invullen?  is dat voldoende?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Ja, dan komt er als het goed is vanzelf LYCKE te staan en daar moet je dan even op klikken (op haar naam). Het wijst zich vanzelf 😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic