Hoi
Mic_Arm Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Zoek de Community maar eens af met het woord: Healthy
Je krijgt dan meerdere topics die zijn aangemaakt met dit zelfde probleem. Je hoeft jezelf helemaal niet aangemeld te hebben maar vanuit een app of een banner reclame opeens zo’n aangemeld te zijn voor zo’n abonnement. Daar kan Vodafone ook niet zoveel aan doen en het valt op dat het het meest gebeurd bij Android toestellen. En dit komt omdat de apps teveel mogen weten van gebruikers en dan kan dit gebeuren (zo komen ze ook aan je telefoonnummer).
Om nu gelijk te melden dat als Vodafone dit niet gaat vergoeden je dan naar een andere provider gaat is wel heel kort door de bocht. Het kan namelijk bij alle providers gebeuren, ik had het zelf bij een andere provider. Als je je klacht hebt ingediend bij Vodafone dan zullen ze deze in behandeling nemen en is er een mogelijkheid dat ze dit met coulance vergoeden. Maar wees daar niet gelijk zeker van, dat is iets waar Vodafone over zal moeten beslissen. Maar vragen kan je ze altijd, om het te laten vergoeden.
Het is en blijft erg vervelend, altijd blijven opletten. Maar nu je je hebt afgemeld bij www.payinfo.nl krijg je deze berichten niet meer.
In ieder geval toch een fijn weekend gewenst en hele fijne Paasdagen.