1
Vraag
2
Reacties
KilianVos

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

0900 nummers

Hi, 

ik probeer al een tijdje 0900 nummers te bellen maar dit is geblokkeerd. Ik kan jullie klantenservice ook niet bereiken, ook geblokkeerd. Wat kan ik hier tegen doen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KilianVos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 


Zowel het blokkeren als deblokkeren van 0900-nummers kan je gemakkelijk zelf regelen in My Vodafone. Klik op onderstaande button om direct naar de juiste pagina te gaan.

 

(De)blokker 0900-nummers

 

Let op: het blokkeren van alle betaalde nummers kost eenmalig € 17,23 (excl. btw). Blokkeer je alleen erotische nummers? Dan is het gratis. Ook het deblokkeren van 0900-nummers is gratis.

Laat je het even weten als het gelukt is?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @KilianVos 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 


Zowel het blokkeren als deblokkeren van 0900-nummers kan je gemakkelijk zelf regelen in My Vodafone. Klik op onderstaande button om direct naar de juiste pagina te gaan.

 

(De)blokker 0900-nummers

 

Let op: het blokkeren van alle betaalde nummers kost eenmalig € 17,23 (excl. btw). Blokkeer je alleen erotische nummers? Dan is het gratis. Ook het deblokkeren van 0900-nummers is gratis.

Laat je het even weten als het gelukt is?

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @KilianVos . Welkom hier!

Ik sluit me helemaal aan bij het antwoord van @Energieboy . Met nog een toevoeging. Je kunt onze klantenservice bellen via 1201 of 0800 0560. Een blokkade op 0900 nummers zou dus geen probleem moeten zijn voor het bereiken van ons :-). 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic