1
Vraag
2
Reacties
Léon Haanstra

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Éenmalig data verhogen

Hallo,

 

mijn bundel is helaas net te vroeg op gegaan en mijn  abonnement is over 5 dagen weer begonnen met een nieuwe maand. Volgens mij ook de laatste maand van mijn contract voordat de nieuwe ingaat (red together) 

 

is er een mogelijk om voor aankomende paar dagen extra data toe te voegen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Léon Haanstra
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Het is zeker mogelijk om voor deze laatste dagen een bundel te activeren voor extra data. Je vindt onze BloX voor extra data op deze pagina. Houdt er wel rekening mee de BloX automatisch wordt verlengd. Je dient deze dus wel weer stop te zetten voor het einde van de maand als je deze eenmalig wilt gebruiken. De bundel zal dan aan het einde van de maand verwijderd worden.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Léon Haanstra 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Je kan een BloX kunnen aanschaffen. Voor extra data kijk op deze pagina: https://www.vodafone.nl/abonnement/buitenland/blox 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hoi @Léon Haanstra
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Het is zeker mogelijk om voor deze laatste dagen een bundel te activeren voor extra data. Je vindt onze BloX voor extra data op deze pagina. Houdt er wel rekening mee de BloX automatisch wordt verlengd. Je dient deze dus wel weer stop te zetten voor het einde van de maand als je deze eenmalig wilt gebruiken. De bundel zal dan aan het einde van de maand verwijderd worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic