Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Vanwege een slechte verbinding met Vodafone ben ik na veel gedoe in de
gelegenheid gesteld om over te stappen. Achtergrond info hier: Ik
probeer al een tijdje klant te worden bij KPN, echter dat lukt ...
Sinds eind augustus nieuwe klant bij Vodafone en inmiddels wou ik dat ik
er nooit aan begonnen was.Sinds het nieuwe abonnement heb ik zeer slecht
bereik, voornamelijk op mijn woonadres, maar op andere...
hrichard wrote: Steven Vodafone wrote: Ik heb het gelijk doorgespeeld
naar de network crew. Dit staat bekend onder 9937155 Ik krijg zojuist
een bericht dat dit is afgesloten. Zonder reden of mogelijkh...
Steven Vodafone wrote: Ik heb het gelijk doorgespeeld naar de network
crew. Dit staat bekend onder 9937155 Ik krijg zojuist een bericht dat
dit is afgesloten.Zonder reden of mogelijkheid te reageren.I...
Steven Vodafone wrote: Klopt, daarom staat het topic ook nog open
@hrichard In dit geval, is het afwachten op mijn collega's van de
Network crew. Via hier kan dit verder niet opgepakt worden. Het best...
Steven Vodafone wrote: Ik heb het gelijk doorgespeeld naar de network
crew. Dit staat bekend onder 9937155 Leuk dat dit het 'beste antwoord'
is, maar ik heb nog niets gehoord, dus een beetje voorbarig...