Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb op 10 mei vanuit mijn Vodafone app via Priority 4 bioscoopkaarten
besteld en betaald. Helaas heb ik de bevestigingsmail met de vouchercode
niet ontvangen (ook niet in spambox).Ik heb contact ge...
Ik ben nieuwe klant van Vodafone; woon aan de grens naar België en
Duitsland en bevind me dus snel in een van deze landen. Gevolg: ik
ontvang een welkom sms van Vodafone voor het betreffende land. Dat...
Cecilia,Ik heb nog geen reactie vanuit Ziggo gehoord. Ik heb in mijn
Community profiel aangegeven op welk e-mail adres ik de vouchercodes zou
willen ontvangen.
Tickets besteld bij Vodafone. Contact met de organisatie Nationale
Bioscoopbon. Hun reactie:”Indien u de vouchercodes van Vodafone niet
heeft ontvangen, dan wil ik u vriendelijk terugverwijzen naar
Vo...
Ik heb op die detailpagina ook gelezen: "Vragen of klachtenVoor vragen
over Priority.nl kun je terecht bij de klantenservice van Vodafone of
ZiggoVoor vragen over de evenementen die via Priority worde...