Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Hallo, Onbegrijpelijk hoe ik als lang betalende klant wordt afgescheept.
Ik heb mijn abbo verlengt, had een particulier abbo, wat we me online
als optie wordt geboden is een zakelijk abbo. Slecht advi...
@Sharon nee… ik heb vorige week 2 keer gechat en voor de 8ste (!) keer
gebeld. Dit heb ik gedaan omdat ik eindelijk een mail had gekregen dat
mijn abbo was geannuleerd. Ik dacht dus dat het eindelijk ...
@Steven vandaag zoals me voor de jaarwisseling was opgedragen terug
gebeld naar de klantenservice. Nog een klein voorbeeldje van de
frustratie, ik moet nu opeens weer hele andere gegevens geven dan
ee...
Bedankt voor je antwoord @Energieboy ik begrijp dat je me hier op dit
forum niet verder kunt helpen maar vond het toch belangrijk mijn
frustratie te uiten. Wat ook een grote frustratie is, is iedere k...
Op 20 november telefonisch en direct daarna dus ook op 20-11 de
bevestiging ontvangen. Ik heb zojuist gevraagd of er voorraad is en dit
is wederom bevestigd. Op de chat wordt gezegd; "vreemd dat je jo...