trapinnie

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom is mijn overstap + nummerbehoud afgekeurd?

Ik Harry Falke heb mijn contract opgezegd bij vodavone! Edoch blokkeren zij mijn nummer die ik graag mee wil nemen! nl 06xxxxxxx (Moderator edit) Dit is te gek voor woorden ik had geen abbonement waar een telefoon bij zat alleen een simkaart van vodavone! Waarom mij nummer blokkeren en moeilijk doen?? Jammer hoor!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3216Posts
  • 947Oplossingen
  • 1072Likes

Hi @trapinnie, welkom hier. 

Wat jammer dat je wilt overstappen naar een andere provider. Je geeft aan dat je een bestelling hebt gedaan met nummerbehoud, maar dat het verzoek tot nummerbehoud is afgewezen. Ik zie dat je hier vorige week ook contact over hebt gehad met mijn collega's. Je hebt bij ons een 2 jarig Sim Only abonnement afgesloten. Nummerbehoud is afgekeurd omdat dit langer dan 120 dagen voor einde contract is aangevraagd. Mijn collega heeft nog aangegeven dat je eventueel contact op kan nemen met de afdeling opzeggingen (0800-0094)  om jouw abonnement af te kopen en vervolgens nummerbehoud aan te vragen, zodat jouw overstap alsnog in orde gemaakt kan worden.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11963Posts
  • 3500Oplossingen
  • 3126Likes

Waarom Vodafone je nummer niet mee geeft kan zijn omdat je nummer misschien nog niet overdraagbaar is. Dit kan een reden zijn, maar hoeft niet. Vanaf maandag zijn hier weer mensen online om met je mee te kijken wat er aan de hand is. Mocht je sneller antwoord willen, neem dan contact op met de klantenservice.

Let op: Plaats geen privé gegevens online want dit is een open community en door iedereen te lezen!

Energieboy
Expert
Expert
  • 11963Posts
  • 3500Oplossingen
  • 3126Likes

 

⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! Uw privé gegevens kunt u binnen 1 uur, na plaatsen van uw bericht, zelf verwijderen. Lukt dit niet dan zal iemand van Vodafone u helpen. Ik heb uw topic onder de aandacht gebracht bij een Vodafone-moderator. 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3216Posts
  • 947Oplossingen
  • 1072Likes

Hi @trapinnie, welkom hier. 

Wat jammer dat je wilt overstappen naar een andere provider. Je geeft aan dat je een bestelling hebt gedaan met nummerbehoud, maar dat het verzoek tot nummerbehoud is afgewezen. Ik zie dat je hier vorige week ook contact over hebt gehad met mijn collega's. Je hebt bij ons een 2 jarig Sim Only abonnement afgesloten. Nummerbehoud is afgekeurd omdat dit langer dan 120 dagen voor einde contract is aangevraagd. Mijn collega heeft nog aangegeven dat je eventueel contact op kan nemen met de afdeling opzeggingen (0800-0094)  om jouw abonnement af te kopen en vervolgens nummerbehoud aan te vragen, zodat jouw overstap alsnog in orde gemaakt kan worden.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11963Posts
  • 3500Oplossingen
  • 3126Likes

Ah ja, buiten de 120 dagen is het niet mogelijk om je contract op te zeggen en over te willen stappen naar een andere provider. Maar mag ik dan ook nog even er bij vertellen dat, wanneer je binnen die 120 dagen wel besluit om over te stappen, je pas NA einde contract kan overstappen. Ik zou dan nog even de boel uitzitten en pas net voor het einde van je contract (1 maand ervoor) nog eens kijken bij die andere provider. 

Ceclia, en haar collega, geven je aan dat je je contract kan afkopen, mocht je nu toch gelijk weg willen. Maar let op, dit kan soms best hoog oplopen want als je nu korting krijgt dan verwerken ze dat niet in je afkoop. Uiteraard kan je altijd even vragen wat je betalen moet, als je wil afkopen, maar wel in je achterhoofd houden dat dit aardig kan oplopen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic